Service
Kadobon
Kontakt
Terugbellen
 

Sleuteloverdracht

Samen met de reserveringsbevestiging ontvangt u ook het adres van de door u gereserveerde vakantiewoning en informatie over het afhalen van de sleutel. Normaal gesproken is de sleutel in de woning of af te halen bij een adres in de directe omgeving van de vakantiewoning. Indien u de sleutel afhaalt bij de huiseigenaar of een vertegenwoordiger van de huiseigenaar, dan dient u uw huurcontract en uw bewijs van betaling te tonen. In sommige gevallen zijn bijkomende kosten als stroomverbruik en waterverbruik bij de huurprijs inbegrepen. Indien dit niet het geval is ontvangt u naast de sleutel ook een formulier waar u de meter- en tellerstanden bij aankomst en vertrek op dient te noteren.

Borgsom

In sommige gevallen dient u bij het afhalen van de sleutel een borgsom te voldoen. Dit staat in de huisbeschrijving aangegeven. De borgsom dient als zekerheid dat de sleutel weer wordt ingeleverd en dat de woning in goede staat wordt achtergelaten. De hoogte van de borgsom staat vermeld in de huisbeschrijving.

Aankomst

Bij aankomst is de vakantiewoning in de meeste gevallen niet verwarmd.

Opnemen meterstanden

Indien u bij vertrek bijkomende kosten (zoals stroomkosten) dient te voldoen, dan dient u direct bij aankomst alle teller- en meterstanden te noteren op het daarvoor ontvangen formulier. Houdt u er rekening mee dat u de stand van de stroommeter zonder decimalen, dus in hele KwH dient te noteren. De stroommeter is nomaal gesproken buiten de vakantiewoning geplaatst.

Indicatie verbruik

Indien u vooraf een overzicht wilt hebben van het stroomverbruik over de gehele periode, dan is het aan te raden de meterstanden na 24 uur af te lezen. U vermenigvuldigt dit bedrag dan met de kosten per KwH en het aantal vakantiedagen. Indien u stroomkosten wilt besparen, reduceert u dan het gebruik van de electrische verwarming, vloerverwarming, sauna e.d

Klachten

Indien u klachten heeft over uw vakantiewoning, dan dient u direct contact op te nemen met uw contactpersoon, zodat er zo snel mogelijk hulp geboden kan worden. Informatie over uw contactpersoon kunt u vinden op uw huurcontract. Indien u uw contactpersoon niet kunt bereiken, dan kunt u contact opnemen met DanCenter in Kopenhagen op telefoonnummer +45 70 13 00 00.

Huisvuil

De afvoer van huisvuil is in de meeste vakantiehuis gebieden niet georganiseerd. U dient daarom uw huisvuil in de daarvoor geplaatste containers op parkeerplaatsen of langs de straat te deponeren.